توی انومالی نوشته وزن ۲۳۰گرم.صدک ۴۳یعنی چی؟!

۶ پاسخ

عزیزم شما انومالی رفتی چجوری بود چیارو بررسی میکردن من باید برم استرس دارم

وزنش خوبه عزیزم . نی نی منم ۲۳۲ گرم بودش

خانومی شما شکم داری؟
من ۱۷هستم درس هیچی ندارم خیلی نگرونم میگم شاید وزنش کمه یعنی اره؟🤔

خوبه وزنش برای منم ۲۴۰ بود

چه هفته و چند روز رفتی؟

یعنی خوبه وزنش نسبت به ۴۳ درصد هم سنای خودش تپل تره

سوال های مرتبط

مامان نی نیم مامان نی نیم ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دانیال ودیاکو مامان دانیال ودیاکو هفته سی‌وهشتم بارداری