وزن جنین تو انومالی کجا نوشته

۳ پاسخ

وزن تو انومالی ۱۸۶گرم خوبه ؟

سلام خوبی منم امروز رفتم خداروشکر همه چی خوب بود

بااختصار EFWباید ی عددم جلوش باشه مثلا ۲۲۰ یا تو رنج ۲۰۰

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۷ ماهگی
مامان مسیح مامان مسیح هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخملی🧚🏻‍♀️ مامان دخملی🧚🏻‍♀️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق 🌰 مامان فندق 🌰 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ام بارداری