مامانا وزن جنین ۱۹۹ خوبه تو آنومالی؟

۸ پاسخ

وزن تو انومالی هم مهمه
باید با توجه به هفته وزن بگیره
من۱۹۳گرم بود میگن کمه

خب چن هفته رفتی

خیلی کمه من ۲۳۸بود گفت کمه

مال من ۲۹۰گرم بود البته فکر نمیکنم مشکلی باشه عزیزم سعی کن مغز زیاد بخوری بادوم پسته کباب و ابگوشت اینا وزن بچه رو میبره بالا ولی خودت و نه

الان اصلا وزن جنین مهم نیست خودت رو درگیر نکن

من ۲۴۵ بود

برا من ۲۴۰ بود انگار

وزنگیری بچه از هفتماه ب بعده

سوال های مرتبط

مامان دخملی🧚🏻‍♀️ مامان دخملی🧚🏻‍♀️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ام بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیستم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری