وزن تو انومالی هم مهمه
باید با توجه به هفته وزن بگیره
من۱۹۳گرم بود میگن کمه
خب چن هفته رفتی
خیلی کمه من ۲۳۸بود گفت کمه
مال من ۲۹۰گرم بود البته فکر نمیکنم مشکلی باشه عزیزم سعی کن مغز زیاد بخوری بادوم پسته کباب و ابگوشت اینا وزن بچه رو میبره بالا ولی خودت و نه
الان اصلا وزن جنین مهم نیست خودت رو درگیر نکن
من ۲۴۵ بود
برا من ۲۴۰ بود انگار
وزنگیری بچه از هفتماه ب بعده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.