خانوما وزن جنین ۲۵۰گرم انومالی خوبه؟

۶ پاسخ

اره نرماله

برامن 230بود عالیه جانم

من انومالی بچم ۲۹۸ گرم بود😅

خوبه عزیزم مبارکه

چند هفته رفتی؟

وزن طبیعی در سونو انومالی ۲۵۰هست بله خوبه وزنش مال من۲۲۰بود بازم گفت خوبه جای نگرانی نیست

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۷ ماهگی
مامان دخملی🧚🏻‍♀️ مامان دخملی🧚🏻‍♀️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ام بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیستم بارداری