وزن جنین تو انومالی ۲۵۳گرم خوبه؟؟؟؟باید چقد باشه وزن؟

۷ پاسخ

برامن ۲۱۰ بود

من 230بود چه کوچولو😔

برامن 256بود

نی نیت چیه

برای من ۲۴۷ بود

آره ماشالله خوب بوده
برا من ۲۲۲ گرم بود

بستگی داره چن هفته باشی
من ۱۸هفته دقیق بودم وزنش۲۳۴بود
اگه یکی دو روز بیشتر باشی چن گرم بیشتره

سوال های مرتبط

مامان شهریار 🫀👶🏻 مامان شهریار 🫀👶🏻 ۸ ماهگی
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مزمـ👶🏻ــل💙 مامان مزمـ👶🏻ــل💙 ۱ ماهگی
مامان مسیحاو آریشاه مامان مسیحاو آریشاه ۷ ماهگی
مامان جوجه ها🐣🐣 مامان جوجه ها🐣🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۷ ماهگی