تو سونوی آنومالی وزن جنین 270گرم خوبه؟؟

۶ پاسخ

عالیه عزیزم منم 237بود

اره عزیزم واسه من ۲۲۰ بود

اره خوبه عزیزم
من آنومالی 17 هفته و 5 روز 250گرم بود
دو روز پیش هم 26 هفته و 4 روز 970 گرم بود ک دکتر گفت خوبه

نی نی من ۲۰۶گرمه

اره عالیه من ۲۰۵ گرم بود الان ولی تپلی شدا

بله خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۷ ماهگی
مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ویکم بارداری