خانما وزن جنین تو آنومالی ۲۴۶گرم خوبه ؟یا کمخ

۵ پاسخ

مال من 250 گرم بود

عالیه برا من ۲۴۰ بود

خوبه وزنش

خوبه من۲۳۸بود دکتر گفت عالیه

خوبه.

سوال های مرتبط

مامان گل پسر🩵🫀 مامان گل پسر🩵🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۷ ماهگی
مامان دخملی🧚🏻‍♀️ مامان دخملی🧚🏻‍♀️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ام بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دردونه قلبم❤️ مامان دردونه قلبم❤️ ۹ ماهگی