سلام خانما میگم تو سونو آنومالی من وزن زده ۲۴۶گرم خوبه ؟؟

۱۰ پاسخ

عزیزم وزن ماه اخر اهمیت داره

برای من ۲۳۹ بود

آره خوبه بابا نی نی تو ماه های آخر وزن میگیره واسه من ۱۸۸ بود تو انومالی خودتو درگیر نکن

من 17.4 انومالی برام زده 217
طبق انتی من 18هفته بودم

اره خوبه منم ۲۲۲بودم

اره خوبه

چند هفته رفتی؟

برا من ۲۲۰ بود. دکتر هیچی نگفت فکر کنم خوبه

چند هفته زده

برا منم همین حدود بود گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ارکان👼🧿💙 مامان ارکان👼🧿💙 هفته سی‌وسوم بارداری