۵ پاسخ

نه خوبه من ۲۴۰بود

من ۱۵ هفته و ۶ روز رفتم سنو‌گرافی ۱۳۷ زده بود الان نمی‌دونم چنده آنومالی برم ببینم چقدر شده

نه چرا زیاد باشه خوبه دیگ من ۲۵۰ بود

من ۲۳۶ بودم دکترم گفت کمه

سلام
من ۲۵۴گرم بود😕

سوال های مرتبط

مامان یونا مامان یونا هفته پنجم بارداری
مامان گل پسر🩵🫀 مامان گل پسر🩵🫀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری