مامانا تو انومالی وزن جنین ۲۱۰گرم بوده کمه؟

۴ پاسخ

عزیزم جنسیت بچت تو انمالی اخر چی بود

برای من ۲۰۴ بود کلی استرس کشیدم که وزنش کمه ولی دکترم گفت خوبه و نگرانی نداره جنین تازه از هفته بیستم به بعد شروع به وزن گرفتن میکنه

نه طبیعیه

ن خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دردونه قلبم❤️ مامان دردونه قلبم❤️ ۹ ماهگی
مامان مسیحاو آریشاه مامان مسیحاو آریشاه ۷ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۷ ماهگی
مامان علی اقا مامان علی اقا روزهای ابتدایی تولد