۱۱ پاسخ

مال من در 17وهفته 3روز 197گرم بود

منم ۱۸۵گرم

نینی منم همینه عزیزم🥹

واسه من ۲۳۰گرم بود

سلام انومالی دادی چند هفته و چند روز هستی

به من گفتن خیلی ریز و میزه است گفتم قرصی چیزی نداره بخورم بهتر بشه گفت نه این ژنتیکیه😅

برای من ۳۰۰بود

برامنم ۱۸۶گرم بود

وزن جنین تاهفته 30زیادمهم نیس درگیرش نباشید، از30هفته به بعد مهمه

نه از منم همين بود

برای‌منم ۱۸۰بود

سوال های مرتبط

مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی