خانم ها من وزن بچم ۱۸۰ گرم توی انومالی میگن خیلی کمه چیکار کنم بنظرتون؟

۹ پاسخ

منم هفده هفت و پنج روز رفتم 181 بود

کره بادوم زمینی و مرغ و تخم‌مرغ آب‌پز و ماست یونانی بخور پروتئین داره وزن میگیره جنین

من19هفته270

خب ۱۸ هفته و چند روز رفتی ؟! یا ۱۷ بستگی به زمانی هم که رفتی داره
من ۱۸ و پنج روز نینی ۲۸۰ گرم

برا من ۲۱۷ بود دکتر گفت خوبه بیشتر وزن رو تو سه ماهه آخر بخصوص ماه آخر میگیره

۲۳۹بود برای من گفت خوبه

کره بادوم زمینی برای وزن گیری جنین خیلی خوبه.

لیدی میل بپرس از دکترت ببین برات می‌نویسه بگیری

مال من ۱۹۷ بود کمه؟؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🎀 مامان توت فرنگی 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری