منم هفده هفت و پنج روز رفتم 181 بود
کره بادوم زمینی و مرغ و تخممرغ آبپز و ماست یونانی بخور پروتئین داره وزن میگیره جنین
من19هفته270
خب ۱۸ هفته و چند روز رفتی ؟! یا ۱۷ بستگی به زمانی هم که رفتی داره
من ۱۸ و پنج روز نینی ۲۸۰ گرم
برا من ۲۱۷ بود دکتر گفت خوبه بیشتر وزن رو تو سه ماهه آخر بخصوص ماه آخر میگیره
۲۳۹بود برای من گفت خوبه
کره بادوم زمینی برای وزن گیری جنین خیلی خوبه.
لیدی میل بپرس از دکترت ببین برات مینویسه بگیری
مال من ۱۹۷ بود کمه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.