کیا از شیشه شیر اونت راضین

۷ پاسخ

منکه به مشکل برنخوردم باهاش دارم استفاده میکنم خوبه

اجی درخواست دادم پیام میدی

من گرفتم راضیم

من اونت گرفتم خیلی ام راضی ام البته سریش شماره ۱ و ۲ بزور شیر میاد شماره ۵ گرفتم

من بی بی سیل گرفتم و خیلی راضیم👌🏻

چیکو خیلی خوبه

افتضاحه من خریدم انداختم دوردکتربراون خریدم

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی
فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۵ ماهگی