خانما نوزادای شمام تو خواب خیلی میپرن هوا؟

۸ پاسخ

آره چون فعلن کنترلی رو دست و پاشون ندارن 😬

اره بخاطر چیه مال منم دخترم اینجوری

البته من هنوز زایمان نکردم ولی پسرم خیلی می‌پرید هوا جوری که از خواب بیدار می‌شد گریه میکرد قنداق که کردیم خیلی بهتر شد

آره باید قنداقش کنی که اینجوری نشه
اونجوری خودشم راحت تر مبخوابه

مرسی عزیزان❤

قنداق کن یه پتو همینجور بپیچ دورش من همینکارو میکنم راحت میخوابع

ارع پسره منم همینجوریع قنداقش ک بکنی راحت میخابه
تو خابم نمیترسه قنداقش کن

اره باید قنداق کنی

سوال های مرتبط

مامان jojo🐣 مامان jojo🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی