خانما نوزادای شمام خیلی تند نفس میکشن؟

۶ پاسخ

بله ، همه نوزادا همینن ، حتی بچه ها هم قلبشون از ما خیلی سریعتر میزنه و طبیعی

آره طبیعیه کم کم درست میشه

ارره تازه وسطشم یه مکث دو سه ثانیه ای میکنه باز تن تن نفس میکشه

اره عزیزم طبیعیه کم کم اوکی میشه چون خوابن میبینن زیاد تنده.

اره عزیزم

اره.

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی