واکسن آنفولانزا بزنم ب نظرتون شما زدین؟

۱۵ پاسخ

من زدم .

حتما بزن عزیزم

منم زدم

اره زدم بزن

زدم عزیز

من زدم چیزیم نشد

من زدم

من زدم

منم زدم عزیزم.توصیه میکنم حتما بزنی.دکترم می‌گفت همه‌ی خانم های باردار باید توی فصول سرد تزریق کنن

نه نزدمو و نمیزنم

نزدم.

من نزدم

اجباری هس که بزنیم ؟

من که نزدم

سلام من نزدم

سوال های مرتبط

مامان آوش♥️🫀 مامان آوش♥️🫀 ۵ ماهگی
مامان 𝑺𝒉𝒂𝒉𝒂𝒏🧿 مامان 𝑺𝒉𝒂𝒉𝒂𝒏🧿 ۳ ماهگی