بچه ها شما واکسن آنفولانزا زدین؟

۱۱ پاسخ

سر گندم حامله بودم زدم

من دختر داییم بارداره تا زد بستری شد

اره من زدم دیروز هلندی ۹۲۰ تومن

من میخوام بزنم

بله دکترم خودش تجویز گرفت خارجی هلندی گرفتم واسم ترزیق کرد

من هلندیش رو خریدم می خوام برم بزنم چون از نوع کشته شده ی ویروس هست و برای مامانای باردار ضرری نداره

من زدم دکترم گفت حتما بزن

من نمیزنم

من زدم

دکترم گفته بود بزنم ولی نزدم

نه میترسم

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان پارسا و نیلا💞 مامان پارسا و نیلا💞 ۳ ماهگی
مامان 𝑺𝒉𝒂𝒉𝒂𝒏🧿 مامان 𝑺𝒉𝒂𝒉𝒂𝒏🧿 ۳ ماهگی