۹ پاسخ

استامینوفن ساده خوردم

مال من خیلی شدیده تا ساعت دو گفتم صبرکنم دردم ساکت نشد شوهرم بیدارکنم برم بیمارستان دیگه تحمل ندارم دارم ازدردمیمیرم

نه این دردازجابازکردن بچه گذشته خیلی شدیده

مال من دردش غیرقابل تحمله بدبختی اگه بخوام برم بیمارستان توشهرخودمون نیست باید یک ساعت توراه باشم

اگه تایکم دیگه ساکت نشد همسرم بیدارکنم برم بیمارستان واقعا تحمل همچین دردی سخته

بدنم دردنمیکنا احساس میکنم کلیه هست دردش خیلی شدیده

اگه سمت راستت درد می‌کنه رو چپ دراز بکش

مال من یسمت هست ودردشدیده درحدی که فقط خودمو گرفتم گریه نکنم😭🥹

من پهلو چپممممم درد میکنه 🤦🏼‍♀️

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان عشق خودم پسرم مامان عشق خودم پسرم ۵ ماهگی
مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۵ ماهگی