تب زن سرد و تب مرد گرم باشه بچه چی میشه

۴ پاسخ

شوهر من طبعش گرم و خشک
خودمم سرد و تر
دخمله نینی

رحم زن سرد باشه کلا احتمال بارداری میاد پایین. بنظرم دختر میشه بخاطر سردیه زن

میگن پسر
ولی از لحاظ علمی ، اقدام اگه دقیقا روز تخمک گذاری باشه شانس پسر دار شدن بالا میره

فقط جنسیت ب مرد بستگی داره

سوال های مرتبط

محدثه محدثه قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان مامان ساواش مامان مامان ساواش روزهای ابتدایی تولد