خانما از چند هفته برم ازمایش گلوکز!؟




بارداری حاملگی

۱۰ پاسخ

ناشتا باید باشم؟؟

من دوروز پیش دادم

من همین دیروز دادم تو هفته ۲۸ بودم

هفته بعد دیگه وقتشه منم ۵ روز دیگه میرم🤕

من قراره فردا برم
از ۲۴ تا ۲۸ میتونی بری

مگه دکترتون نمینویسه؟

من فردامیرم🥲

من ۲۶ بودم رفتم تا ۲۸ وقت داری

۲۴ تا ۲۸

از هفته ۲۴ تا ۲۸

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان م‍‌ع‍‌ج‍‌زه‍‌🩵 مامان م‍‌ع‍‌ج‍‌زه‍‌🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیهان🫀🥹 مامان آیهان🫀🥹 روزهای ابتدایی تولد