اینم هست تایپیک قبلمم هست لطفاً جواب بدین

تصویر
۷ پاسخ

وایی خدا بگم چکار کنه بعضی دکترا الکی دکتر شدن هیچی حالیشون نی بخدا من رفتم تو مطب ۳ساعت نشستم بعد حتی نپرسید مشکل چیه اوابوست نوشت برام گفتم خانم دکتر من هنوز توضیح ندادم گفت برو دفع بعد اومدی با خبر خوب بیا نزاشت حرف بزنم 🥹♥️آخه من بچه می‌خوام چرا نمیشه

حالت عادی این عدد برا کم کاری اکی درواقع تیرویید حساب نمیشه ،اما اگ تو اقدامی باید قرص میداد بیاد پایین تر.میخای از دکتر غدد نظر بگیر
تا جایی ک میدونم تو اقدام باید کمتر از ۳باشه

خب پس اوکی ممنون

کم کاری تیروئید.بتا منفی

خوبه پرولاکتینت

خوبه عزیزم

بتات منفیه قشنگم و تیروییدت کم کار من همینو فهمیدم

سوال های مرتبط

من مامان میشم من مامان میشم قصد بارداری
دردونه قلبم 👶 دردونه قلبم 👶 قصد بارداری
دردونه قلبم 👶 دردونه قلبم 👶 قصد بارداری
دردونه قلبم 👶 دردونه قلبم 👶 قصد بارداری
دردونه قلبم 👶 دردونه قلبم 👶 قصد بارداری
منتظرتم:) منتظرتم:) قصد بارداری
منتظرتم:) منتظرتم:) قصد بارداری
هدیه خدا«نورا» هدیه خدا«نورا» قصد بارداری
دردونه قلبم 👶 دردونه قلبم 👶 قصد بارداری