سلام مامانا کیا بچشون زردی گرفته وچیکار کردید ؟

۳ پاسخ

من بردم دکتر قرص داد گفت سوراخ کن دوقطره بچکون دهنش سه روز پشت سر هم انجام دادم خوب شد

شیرخشت و ترنجیین بخور خودت به بچه هم قطره بیلی نایستر بده اگه زیاده دستگاه اجاره کن براش

بهش قطره شیر خشت دادم تا بیست روزگی خوبشد

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان شیرین عسلا مامان شیرین عسلا ۱۴ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی