من دو سه دونه انار چکوندم دهنش همین تلویزیون برتامه سلامت که صبحا میذارع گفت شیر خشتم دادم
شیر خشک ..تعداد دفعات زیاد..پایین اوردن دمای خونه...چک مرتب تب و زردی
من زود بزود شیر دادم و قطرع خشت گرفتم پنج روز خوب شد
مامانی بچه رو ببر از لاله گوش حجامت کن و بهش روزانه ی دونه حبه انار بچکون تو دهنش
فقططط دستگاه
مدام شیرتو بهش بده یا شیرخشک بده دفعات دفع بیشتر باشه زردی کمتر میشه
شیر خشک
ببرش دكتر اصلا نگي تو خونه خوب ميشه ها خيلي خطرناكه،عجلش اينه زياد لباس تن بچه كني و گرم بگيريش،مثل تب ميمونه گرم بگيريش ميره بالا،جوراب و دستكش نذار واسش
دستگاه رفت بچم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.