۸ پاسخ

سلام عزیزم مبارکه باشه زایمان کردی بسلامتی نی نی خوبه ؟؟

دستگاهم نگرفتم گفت نمیخواد

از من ۱۲ بود قطره داد اومد پایین

۱۲ بود گذاشتمش تو دستگاه ۲۴ ساعت اومد ۷شد‌مرخص شد بعد اونم زیاد لباس نپوشوندمش

دستگاه بیار بزار
قطره شیر خشت حتما بگیر بهش بده هر ۶ساعت ۵قطره
پسر من ک تا یک ماهگی زردی داشت پدر من دراومد تازه ۳روزم بستری بود بیمارستان

من ده بودگراشتمش دستگاه اومدپایین

مرتب شیرتو بهش بده و قطره شیرخشت بخوره ، دستگاه نمیره

قطره شیرخشت ندادی؟

سوال های مرتبط