تند تند شیر بده عزیزم
۱۰ هست
قطره بیلی استپ بگیر خیلی خوبه با روزی سه بار با عرق شاه تره پنبه دست پا بچه رو پا شویه کن اگه شیر خودتو میدی که سردی جات بخور
بستگی داره چند باشه
چند هست زردیش!؟
من اول گ بالا بود دستگاه
بعدم شیر خشک در کنار شیر خودم دادم
و تند تند بهش دادم دفع زیاد داشت خداروشکر الان اومده زیر ۷
شیر و دستگاه الان شده ۷
دستگاه
سلام عزیزم
تند تند بهش شیر بده هم شیر خودت هم شیرخشک تا دفع سریع سریع داشته باشه
و اینکه من آوردمش دمای ۲۳ درجه و دکتر بهش این قطره داد منم بهش دادم
روز ۵ ام بود ۱۲ روز ۶ شده بود ۷ با رعایت همین کار
فقط تند تند شیر دادم یعنی یکسره پوشک عوض میکردیم
ایشالا برای نینی شماهم زودی میاد پایین
عزیزم الکی نیست که.مراحل داره،اول باید دستگاه بگیری با قطره اگ بعدش پایین نیومد یاباز برگشت باید شیرتو سه چهارروزقطع کنی فقط شیرخشک بدی درکنارش قرص بدی بهش دیگهخوب میشع
زیر دستگاه
قطره گرفتم از داروخانه قطره برا زردی هر ۸ ساعت دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.