جاش خنک باشه و دو روز تو دستکاه بود
زیر دستگاه گذاشتم ۲ روز
بعد دکتر گفت روزی باید ۸ تا مای بی بی جیش کنه تا دفع بشه هعی شیر میدادم بهش تا دفع شد و تو گرما نگه ندار گرما زیاد ترش میکنه
تند تند شیر بده جای خنکم باشه
زردی دختر من ۱۱ و نیم بود دستگاهم نزاشتم قطره بیلی استاپ دادم بهش اومد پایین خودمم رعایت کردم روز ۴۰ رفت زردی کلا
شیرخشک زیاد
شیر بخوره مخصوصا شیر خشک ترنجبین دم کن بخوره
دمای خونه ۲۵ درجه باشه لباس نازک بپوشون یه پارچه نازک بنداز روش
بیلی استاپ و دستگاه گرفتیم
شیر همش بخوره و لباس گرم تنش نکنی یکم خنک باشه
دستگاه آوردم خونه😫😫😫😫
زردیش چنده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.