چکار کردین زردی بچتون اومده پایین

۹ پاسخ

زیر دستگاه بزارین نور بگیره

از من رو ۱۱ بود

طلا گذاشتم تو دستش و زیر بغلش با سرخ مغز شستیمش تند تند شیر خشک دادم چون سرده شیر خودمو ندادم

دستگاه ۴روز

حجامت کردم بچه رو ،گرمی جات نخوردم مثل رازیانه و زیره و دارچین و اینا
لباس زرد نپوشوندم و گرم نگهش نداشتم خیلی جاش خنک بود از 13 و نیم شد 8

شیر خشک زیاد و جای خنک خیلی تعصیر داشت

چقدر هست؟؟
بالای ۱۳باشه دستگاه لازمه
لباس زرد رنگ نپوشون،خودتم گرمیجات نخور

من زردی بچم۱۲ بود گذاشتم زیر دستگاه شد ۷ امروز باز آزمایش دادم شده۱۰ بعد ظهری بردمش حجامت کرد میگن میاد پایین

من دکتر گفته بود ۴۸ ساعت شیر مادر نخوره شیر خشک بش دادم خوب شد

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم💙 مامان تو دلیم💙 ۳ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۹ ماهگی