۳ پاسخ

واسه بچه من ۱۴بود دستگاه نذاشتم یعنی دکتر گفت نمیخواد شیر خودمو با شیر خشک دادم ترنجبین هم هر روز دادم خوب شد الحمدالله

عرق کاسنی بگیر هم خودت بخور هم بچه رو باهاش بشور با پنبه به صورتش بزن سعی کن به جای آب هم عرق کاسنی بخوری میتونی کمی شکر هم داخلش بریزی مثل شربت بشه باز قطره شیر خشت از داروخانه بگیر تا سه روز بهش دو قطرع هر هشت ساعت بدع جاشو گرم نکن زیاد

اصلا بچه رو زیاد گرم نگیری پتو زیاد دورش نده ، تند تند بهش شیر بده که دستشویی کنه از طریق ادرار و مدفوع زردی بچه دفع میشه زود

سوال های مرتبط