۱۰ پاسخ

از ۲۰ هفته فهمیدم ولی بعضی روزا حس نمیکنم

بچت چیه عزیزم؟

منم از ۲۱ هفته احساس کردم .تو ۲۳ هفته که خیلی خوب تکون میخوره.به خصوص وفتی شیر انبه میخورم

از ۲۰ گهگاهی حس میکنم همیشه نیس

۲۲ هفته

من از ۱۹خیلی کم حس میکردم ولی الان دیگه کم کم بهتر میفهمم ولی میگن بستگی ب این داره ک زایمان چندم باش

من خیلی کم از همین هفته گاهی وقتا حس میکنم وقتی به پهلوی چپ بخابم‌. شاید روزی یکی دوبار،

من از۲۲هفته کم کم فهمیدم

۲۲ .۲۳ بود فکر کنم فهمیدم

من۲۱هفته فهمیدم

سوال های مرتبط

مامان تودلی♥️ مامان تودلی♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گل پسرا مامان گل پسرا هفته بیست‌ودوم بارداری