سسلام دوستان
ازمایش قند بارداری وقتش کیه

۸ پاسخ

از هفته ۲۴ تا ۲۸

۲۵ هفته برو زود بری بهتره من ۲۶ رفتم تیرووید گرفته بودم ۸ بود🥲

من امروز رفتم خیلی راحت بود

من چند روز پیش رفتم
از ۲۴ هفته تا ۲۸ هفته هست

از هفته ۲۴ تا ۲۸

از ۲۴ هفته شروعش هس تا ۲۸
من امروز انجام دادم

من امروز رفتم خیلیم راحت بوداصلاسخت نبود

از۲۴ هفته تا۲۸

سوال های مرتبط

مامان آلوچه🫠 مامان آلوچه🫠 ۱۱ ماهگی
مامان مرسانا و دلانا مامان مرسانا و دلانا ۶ ماهگی
مامان 🤍محمد مرصاد🤍 مامان 🤍محمد مرصاد🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلین مامان دلین هفته سی‌وششم بارداری