۷ پاسخ

خب ۴۰۶ خوبه که تکرار لازم نداشت

ان شاءالله خوبه عزیزم💚

چرا چهار برابر دوبرابر هم بشع اوکیه

بالا رفته حتما عزیزم
سعی کن کمی ذهنت رو آروم کنی
استرس برات بده

ایشالا ک خوبه اگر اوکی بود خبر بده

ان شالله ازمایشت خوب باشه

ان شاءالله که خوب باشه آزمایشت

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هامین🤍 مامان هامین🤍 روزهای ابتدایی تولد