۸ پاسخ

در حد دو سه تا تیکه بخوری اشکال نداره ولی زیادش خوب نیست

نخوری بهتره. گوشت کباب کن بخور

من چند سری دل کبابی خوردم و مشکلی نداشتم
ولی کم نه زیادا

خوشمزه س کههه نمیدونم چرا هرچی چیز خوشمزه س تو بارداری ممنوعه

من ک خوردم چندین بار جگر کلا دوس ندارم ولی دل و قلوه در حد چهار پنج باری خوردم

بله ضرر داره ولی الان شما میتونی بخوری چون ۵ ماه و رد کردی

والا همون جیگرم دکتر به من گفت بخور مشکل ندارع ولی هرکسی دکترش شرایطشو بهتر می‌دونه

برای یکی دوبار ن عزیزم
فقط یکم سنگینه اگ معدت حساس نیس میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم 🥹🩵 مامان پسر قشنگم 🥹🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سینا مامان سینا هفته بیستم بارداری
مامان نورِ چشمم💙 مامان نورِ چشمم💙 روزهای ابتدایی تولد