سلام خانوما دل و قلوه گوسفند ضرر داره؟؟

۸ پاسخ

منم خوردم

هرچیژی دوس داری توبارداری بخور ب اندازه من ازماه ۵ ماهی یک بار خوردم‌

چرا جگر بده نباید خورد ؟
من اولتی بارداری خوردم
میشه دلیلش رو بگید

چرا جگر بده نباید خورد ؟
من اولتی بارداری خوردم
میشه دلیلش رو بگید

يكبار بخوري ك موردي نداره. من خودم هوس بريون اصفهان كرده بودم ( با جگر سفيده ديگه) خوردم همين چند وقت پيش

نه خیلیم خوبه فقط میگن جیگر نباید بخوری اونم ۳ماه اول که شما الان ماشالا تو ماه ۶ یا ۷ هستی

سلام اصلا مصرف نکن

ن جگر زیادیش بده
اینا ن

سوال های مرتبط

مامان نورِ چشمم💙 مامان نورِ چشمم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری