مامامنا بچم زردی داره ایا .اوروخدا اگ‌میدونین ج بدین

تصویر
۳ پاسخ

هشت زیاد نیست که

اخه توبیمارستانم ۸ بود مرخص شدم ۵ شد .ینی جی دوباره

زردیش ۸ هست زیاد بالا نیس

سوال های مرتبط

مامان شاهان و ایهان مامان شاهان و ایهان ۳ ماهگی