۵ پاسخ

ن خوبه نیاز ب دستگاه نداره زیر ۱۰ خوبه...فقط زود زود شیرش بده ک زودتر ادرار بکنه و از طریق ادرارش دفع میشه نگران نباش...جاشم زیادی گرم‌نکن

ممنون

باید کنترلش کنی گرم نگهش ندار..چیزای خنک خودت بخور..با عرق کاسنی یا شاطره یکم هر بار با پنبه صورتش وخیس کن و زیر بغلش کف دست وپاهاش

زیر ۱۰ خوبه

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی