ن خوبه نیاز ب دستگاه نداره زیر ۱۰ خوبه...فقط زود زود شیرش بده ک زودتر ادرار بکنه و از طریق ادرارش دفع میشه نگران نباش...جاشم زیادی گرمنکن
ممنون
باید کنترلش کنی گرم نگهش ندار..چیزای خنک خودت بخور..با عرق کاسنی یا شاطره یکم هر بار با پنبه صورتش وخیس کن و زیر بغلش کف دست وپاهاش
زیر ۱۰ خوبه
نه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.