خانما زردی بچم روی۱۲ هست نیاز به دستگاه داره؟

۲ پاسخ

من بچم زردیش ۱۰بود دستگاه کرایه کردم ۲شب یه ساعت میزاشتم دستگاه یه ساعت استراحت میدادم چشم بند هم ببند لخت باشه فقط پوشک کن ترنجبین وشیر خشت وهندونه خودت بخور

اره بگیر تو خونه بزارش دستگاه خودت هگ خنکی بخور تا شیرت خنک باشه بچه دفعش زیاد باشه تا زردیش کمتر شه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد