به بچه ۳ ماهه بجز قطره آد مگه چیز دیگه ام باید بدم؟

۷ پاسخ

مگ اینکه دکترش بگه مثلا مولتی یا زینک براش شروع بشه وگرنه درحالت عادی تا۶ فقط اد

من قطره دایمیتیکون هم میدم

من فقط آ د میدم همونم نمیخوره تفش میکنه😔

نه عزیزم

نه عزیزم

نه عزیزم ‌

فک نکنم، مگر اینکه دکترش بگه

سوال های مرتبط

مامان جانان و فسقلی مامان جانان و فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری