تا حالا کسی بعداز پریودی با یه بار اقدام باردار. شده

۳ پاسخ

من هیچ پریود نشده بودم که باردارشدم بعداینکه حالم خیلی بد شده بود رفتم دکتر ۵ هفته بارداربودم

من بدبخت

من هردو بچم دفه اول باردار شدم

سوال های مرتبط

مامان Amirali v Sofia مامان Amirali v Sofia ۱ سالگی