بیمارستان بهمن تهران برای سزارین چطوره؟

۴ پاسخ

من دخترم رو بیمارستان بهمن سزارین شدم یعنی از صد نمره هزار میدم خیلی راضی بودم از همه چی

مرسی عزیزم

برا سزارین چند میگیرن بيمارستان بهمن

خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان🐥 آریوآرین💙 مامان مامان🐥 آریوآرین💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن و رامان مامان کارن و رامان هفته سی‌وششم بارداری