خانوما کیا تو شیردهی رنگ مو گذاشتن من میتونم ینی؟؟

۴ پاسخ

منم دکلره کردم

من انجام دادم

اره میشه
ولی من خیلیارو دیدم و شنیدم رنگ کردن بچه دیگه شیرنخورده

بله من بالیاژ کردم و هیچ مشکلی هم نداشت فقط بچه نباید نزدیکتون باشه چون بوی مواد و رنگ برای ریه هاش خیلی خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان تینا👨‍👩‍👧 مامان تینا👨‍👩‍👧 ۱ سالگی
مامان شوکولات خوشمزه مامان شوکولات خوشمزه ۱۱ ماهگی