سلام نه من تازگی دکلره و رنگ زدم ولی بارداری اصلا نزدم
منکه ۳مااهگی. رفتم رنگو لایت کردم اتفاقی نیوفتاد رنگم گرفت قشنگ
نوووچ
با اجازه دوست عزیزم
آتلیه آنلاین نازیلا
بدون کوچکترین تغییر چهره بالاترین کیفیت قابل چاپ همراه نمونه کار
با کمترین هزینه ۳۰ هزار تومان
عکس های تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی . نوروز . مناسبت ها . یلدایی .وو..
برای ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا پیام دهید
۰۹۰۲۰۳۴۷۳۴۰
لینک کانال rubika.ir/nazlimasi
ن ضرر ندارع
نه نداره
ن والا من حاملگیم دکلره کردم بدنیا اومدم رنگ میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.