بله عزیزم به نظرم نکن چون بو و گاز مواد هر چقدر هم کم از راه تنفس وارد خون میشه و بعد تو شیر میدی
و اینکه تو الان مستعد ریزش مو هستی ممکنه بعد کراتین بدتر بشه و همینطور چون هنوز تغییرات هورمونی داری ممکنه زود برگشت بخوره حالت موهات
نه عزیزم مشکلی نداره
ضرر نه اما بنظرم نکن زمان شیردهی خودش ریزش مو داره بعده کراتین هم خیلی ریزش میگیری خیلی حجم موهات کم میشه
ن عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.