گرمکن شیشه شیر خریدید؟راضی بودید؟چه مارکی؟

۱ پاسخ

من دارم مارک اونت‌ راضی نیستم. نه اینکه بد باشه.
ولی یه چیز دیگه خریدم عالیه. نمی دونم فارسیش چی میشه.
Bib expresso

سوال های مرتبط

مامان ❤جانان m. m💙💙 مامان ❤جانان m. m💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری