شیر خشک بیومیل خوشمزه هست؟
برای یبوست بچه خوبه؟

۳ پاسخ

من میدم از دوماهگی عالیه وزن دهی ،یبوست ،دل درد علاج همه شونه

گيگوز بخر هم خوشمزه هم يبوست نمياره

من هم بیومیل پلاس میدم موقعی گیر نمیاد بیومیل میدم اره خیلی خوشمزس .نه یوبوست میارع نه اسهال

سوال های مرتبط

مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۶ ماهگی
بابای محمد عدنان بابای محمد عدنان ۱ سالگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱ سالگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۲ ماهگی