شیرخشک بیومیل خوبه؟

۴ پاسخ

منم یه مدت بیومیل نبود اپتامیل میدادم اون یکم اسهالی تورش میکرد ولی بیومیل همه چیش خوب بوده براش

تپل مپل نکرده ولی لاغرم نیس بین شیر خشکای دیگه این بیشتر بهش ساخته بقیه یا یوبسش میکنن یا اسهال

اره من راضیم

منمن به دخترم میدم راضیم

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۲ سالگی
مامان نورا مامان نورا ۱ سالگی
مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی
مامان anya🫀 مامان anya🫀 ۱۵ ماهگی
مامان علیسان 🦋 مامان علیسان 🦋 هفته دهم بارداری
مامان آراد🦒💛 مامان آراد🦒💛 ۲ سالگی
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱ سالگی