اوه دخترمن که افتضاح میگوزه😂تنقدر صداهاش بلنده فک مبکنی ادم بزرگه
عاشق این صدام😂😂😂 هم بامزه س هم دلدرد نمیگیره. پسر من فکر کنم انقد که شما میگی زیاد انجام نمیده اخیرا، ولی من دوست دارم زیاد باشه😂
حبوبات نخور غذاهایی که نفخ دارن نخور شکمش باد داره... پاهاشو حالت دوچرخه بزن یکم فشاربده داخل شکمش نفخش دربیاد
وای چندروز پیش دلوین داشت توبغلم شیرمیخورد یه دفعه بادشکمش باصدای بلندازش خارج شد خودش ازشدت بلندبودن صداش ترسید زد زیرگریه😂😂
مال من یه جوریه انکار آدم بزرگه
گوزیدنش نشان از سلامتیه🤪🤪🤪🤪🤪🤪سجده شکر کن خواهر
پسر منم 😂😂. اگه نگوزن باد و نفخ همه جاشونو میگیره دلشون درد میگیره زور میزنن سرخ میشن
نگوزه چکار کنه، کارشون همینه بخور وبخواب بگوز😂😂
اره خیلی هم خوبه😅
احتمالا شکمش باد داره
اگه میخوای یکماب داغ و سرد کن ولرم ک شد یه ذره خیلی کم قند بنداز توش قنداب بده بهش من به پسرم میدادم درست میشد
عیبی نداره بهتر از اینه که.دل درد بشه
خداروشکر کن میگوزه 😅نگوزه دل درد میشه مکافات داره
ارع عزیزم احتمالا غذای باد دارخوردی خودت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.