۴ پاسخ

مال من ۱۱ هزار بود و یه قل

منم ۸۰۰۰ بودم

چرا سونوقلب نمیری آخه

بتا ربطی چه چند قلویی نداره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان فندق ۲ مامان فندق ۲ هفته چهلم بارداری
مامان مامان آرسام مامان مامان آرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان انبه کوچولو 🐣 مامان انبه کوچولو 🐣 هفته سی‌ویکم بارداری