سلام خانما کمی زیر دلم درد گرفته طبیعیه

۲ پاسخ

اره عزیزم استراحت کن به پهلوچپ دراز بکش
لکه بینی نداری خدایی نکرده؟

استراحت کن و مراقب حرکات نی نی باش

سوال های مرتبط

مامان به امید خودت مامان به امید خودت هفته سی‌ودوم بارداری