۲۰ پاسخ

همین هفته ای بود و ۴۳🫠🫠🫠

حتما چک کنید
من تو ۲۷ هفته شانسی رفتم فهمیدم اومده رو ۲۷

انومالی😂

۲۴ هفته، سرویکسم ۳۸ بود ، ۲۷ هفته روتین سونو شدم ، سرویکسم شده بود ۲۴ ! یک ماه استراحت کردم شیاف و آمپول پروژسترون زدم ، ۳۰ هفته رفتم سونو شد ۲۸ ، دوباره ۳۲ هفته و ۶ روز رفتم سونو شده ۳۳ خداروشکر. نگران نباش استراحت کنی درست میشه

21هفته 23😭

۲۱ هفته واژینال ۳۳ بود

۲۹ هفته ۳۲ بود

هفته خودتون 36

همین هفته ۳۹

دیروز رفتم ۴۵ بود

منکه اصلا چک‌نکردم 🙄

۲۴ هفته ۳۶ بود

انومالی ۳۲بود

۱۳ هفته
۳۲

من ۱۸ هفته ۴۳ بود تو سونوی ۲۸ هفته شده بود ۳۳

۱۹ هفته ۳۷

من اصلا دیگه بعد انومالی نرفتم برا سرویکس

من ۲۸ هفتا ۳۷ بود بعد هفته ۳۰ دیگه مهم نیست

من هفته ۲۳
۳۱بود

م هفده هفته ۳۹

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان پوریا مامان پوریا روزهای ابتدایی تولد
مامان آیه و هدیه زهرا مامان آیه و هدیه زهرا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان حسین مامان مامان حسین ۵ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد