اگر سر مرزر باشع تا ۳۴چکمیکنن نباشه دیگه از ۳۰هفته چکنمیکنن
من تا اخرین سونو که۲۹هفته و۵ روز بودم چک کردن نمیدونم سونو بعدی هم چک میکنن یا نه
من تا ظط۲۸هفتخ گفت بعدش مشکلی باشه با آن اس تی میشه چک کرد نیاز به سونو نیست
برامنکه فعلا چک میکنن همین هفته پیش افت شدید طول داشتم دکترم گفت ده روز بعد دوباره باید چک بشم دوباره🥲🥺
واسه من تو انومالی خوب بود دیگه از ۲۸ هفته که رفتم سونو چک نکردن
۳۰ ب بعد دیگ طول سرویکس مهم نیست
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.